Twan Boers heeft intensieve begeleiding gehad van Mies tijdens het maken van een strategisch marketing plan. Hoe heeft hij dit ervaren?

Wat voor soort opdracht was het?

“Vanuit de basis was de vraag welke strategie de organisatie het beste kon uitvoeren voor het benaderen van een nieuwe doelgroep met veel potentie. Deze strategie was bedoeld voor zowel zijn standaardassortiment als zijn twee nieuwe producten. Hiervoor moest een  strategisch marketingplan worden opgesteld. Het uiteindelijke doel was het behalen van een bepaalde omzet onder deze nieuwe doelgroep.”

 Hoe was de begeleiding door Mies?
“De begeleiding was intensief en de feedback was altijd doelgericht. Mies was recht door zee!”
Wat heeft het mij opgeleverd?
“Het heeft voor mij inzichten in behoefte, marktontwikkelingen en een duidelijke beeld gegeven van hoe het bedrijf zijn doelgroep kon bereiken met zijn nieuwe producten.”

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *